Grzybobranie, czyli stówka w terenie

• Temperatura -1.0°C
Niedziela, 17 stycznia 2016 | dodano: 17.01.2016

Mapka.  Odcinki leśne narysowane na oko.  Trasa narysowana do Klinisk w drodze powrotnej, dalszy ciąg  w zasadzie taką sama trasą.

Bardzo trudna jazda po Puszczy Goleniowskiej. Szczególną trudność stanowiło połączenie kolein,
zalodzenia drogi i ciągłych zalodzonych odcinków, z załamującym się lodem wypełnionych wodą.
Dodatkowo trzeba było uważać przy zatrzymywaniu roweru, podpórek nogą, bo tu również można było się
poślizgnąć. Drogi przeważnie boczne, tak więc również oblodzone, szczególnie trudno było na zwykle bardzo
ruchliwej drodze łączącą Stargard z Goleniowem, gdzie czarny był tylko wąski pas drogi. Bez jednej opony z kolcami trasa jak dla mnie nie do zrealizowania, choć na dwóch z pewnością byłoby o wiele lepiej. Tak czy siak, od czasu założenia opony z kolcami, czyli przez kilka lat nie było żadnej wywrotki, tylko dziś dzięki niej uniknąłem jej wiele razy. Jazda powrotna z Goleniowa
już po zmroku, w śnieżycy i była to najprzyjemniejsza część, bo wreszcie można było jechać po świeżym śniegu.

Obrodziło tej zimy.

Załom - Kliniska

Szlak pieszy niebieski

Leśna droga na chociwellkę

Rowerowy most do Podczernina

Mega trudna trasa leśna łącząca chociwelkę z Bącznikiem

Zapadający się lód nieraz co kilkadziesiąt metrów, efekt codziennych roztopów i przymrozków.

Pełna kolein i dziur lodowa droga do Strumian.

Strumiany - Goleniów przez Bolechowo, ja odbiłem na główną przez Poddańsko,choć i tam do ideału było bardzo daleko.

Rurzyca

Nocna śnieżyca w terenie z Klinisk do Załomia.

Tak do rozumiem.

| 19:41 piątek, 22 stycznia 2016 | linkuj Grzybki zaliczone
| 19:17 wtorek, 19 stycznia 2016 | linkuj Dzięki za namiary a przecież mogłem wykorzystać twoją mapkę.
| 19:04 wtorek, 19 stycznia 2016 | linkuj Strus, na końcu wkleiłem zdjęcie. Jak widać, grzybki "rosną" przy niebieskim szlaku. Jadąc od strony Klinisk, wygląda to tak. Po przejściu lub przejechaniu skrzyżowania na trójce, jedziemy kawałeczek drogą w kierunku Strumian/ Stawna. Dosłownie po chwili szlak skręca w las i biegnie wzdłuż słupów energetycznych. Po dojechaniu do leśniczówki, kontynuujemy jazdę i po kilku minutach jesteśmy na miejscu.
| 07:50 wtorek, 19 stycznia 2016 | linkuj To już jest sportowy wyczyn - chapeau bas !
| 10:08 poniedziałek, 18 stycznia 2016 | linkuj dornfeld - poproszę pełny namiar na grzybki.
| 21:25 niedziela, 17 stycznia 2016 | linkuj Grzybki rosną niedaleko Lipy św. Anny, przy szlaku niebieskim, na tym odcinku pokrywającym się, ze ścieżką edukacji ekologicznej.
| 21:07 niedziela, 17 stycznia 2016 | linkuj Świetnie się prezentuje taki zaśnieżony rower.
coolertrans
| 21:07 niedziela, 17 stycznia 2016 | linkuj gdzie rosną te grzybki ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzepi