Początek sezonu jagodowego, inspekcja, w oddali Kuba i Janusz

Wtorek, 23 czerwca 2020 | dodano: 23.06.2020

Inspekcja lasu pod względem wilgotności,  o dziwo po wbiciu kciuka w ziemię czuć mocną wilgoć, pomimo, że opady były dużo niższe niż w innych regionach Polski, a deficyt wody jest  tu największy.

Krótka wizyta na miejscówkach maślakowych i borowikowych, a potem wyskok na jagody.  Będzie w tym roku urodzaj,  już jest dużo gotowych do zerwania, a jeszcze więcej  dopiero rośnie.

Mam teraz, gdzie jeździć, bo mam duże zapotrzebowanie na jagody, korci też wypad na czereśnie,  bo lata dzień, powinny dojrzeć,  przydało by się też zobaczyć na miejscówki kurkowe za Goleniowem no i jeszcze zacząć przygodę z borowikami z Puszczy Bukowej.

Po drodze spotkałem po drugiej stronie ulicy Zaleskiego  Janusza i Kubę, próbowałem ich zawołać, ale nie udało się pogadać.

meteor2017
| 19:19 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj U nas też się zaczynają, ale póki co nie miałem czasu pojechać. Za to udało mi się dzisiaj nazbierać kurek :-)
jotka
| 18:30 wtorek, 23 czerwca 2020 | linkuj Tak jak Janusz pisze ja wiedziałem, że to Ty nawet pomachałem do Ciebiem - w tym tłumie samochodów trudno
by było porozmawiać, rzadko jeździmy tamtą stroną Zaleskiego pozdrawiam :-)
| 18:19 wtorek, 23 czerwca 2020 | linkuj Jechaliśmy z górki i Kuba zrewanżował się Tobie skinieniem ręką i nawet żądał tego samego ode mnie ale bałem się utraty równowagi, wiec się powstrzymałem. Podziwiam Ciebie za zamiłowanie do penetracji lasów. Duże brawa za piękny zbiór jagód - wyglądają smakowicie. Uważaj na kleszcze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miesc