Podgrzybki w Boże Narodzenie - to nie Clickbait

Piątek, 25 grudnia 2020 | dodano: 25.12.2020

Szczecin - Klinika - droga wspomagajaca S-3 - las - Goleniów - pod Babigoszcz - Goleniów - os. Helenów - Chociwelka - Wielgowo - Szczecin

Pierwsze  niecodzienne wydarzenie, to dmuchanie w alkomat, chyba trzecie w życiu na rowerze, nie muszę chyba mówić, że byłem trzeźwy.  Wyjazd ze Szczecina - dawną drogą w kierunku trójki i drogą wspomagającą do Klinisk, niestety na tym odcinku był 1 km odcinek błotnistej drogi, jak jest sucho jest ok, ale o tej porze lepiej jechać inną trasą.

Korzystając z okazji, że prowadziłem rower przez las, uzbierałem na tym odcinku bagażnik śmieci, których pozbyłem się w Kliniskach.

Tytułowy podgrzybek, jeden z trzech sztuk, w ciągu, dwóch, trzech minut.

Śniadanie świąteczne, pierogi z mięsem, kapustą i grzybami, oczywiście własnej roboty.

Przedtem w Kliniskach pozbyłem się przy okazji porcji zebranych po drodze śmieci w ramach akcji

Pozostałe grzybki, dopiero po zrobieniu pierwszego zdjęcia, zauważyłem, że zdjęcia nie mają stempla daty.  Dusza zbieracza, nakazywała, przerwać wycieczkę i udać się na grzybobranie, ale rozsądek zwyciężył. W domu są duże zapasy suszonych grzybów, a także gotowe świąteczne potrawy z grzybami, tak więc grzyby zostawiłem w lesie, by dalej rosły i  się rozsiewały.

Droga wspomagająca na Babigoszcz.

Droga kończy się chwilowo pod Babigoszczą, dalej trwają roboty związane z budową mostu i cały ruch kieruje się na wąską drogę bez pobocza, więc tam zawróciłem.  Czekam na koniec remontu.

Powrót.

Wyjazd z Goleniowa.

Chociwelka, zablokowany wyjazd z Wielgowa,  ale można sobie poradzić idąc kawałek bokiem.

Na obiad bigos, oczywiście także z grzybami.  Jechało się bardzo dobrze,  koronawirus nie zostawił żadnych śladów w  postaci spadku formy. Wszyscy już zdrowi od koronawirusa  i w komplecie w domu.