Jagodobranie, raczej na koniec sezonu

Środa, 28 lipca 2021 | dodano: 29.07.2021

Wyszło 7 słoiczków plus porcja na zjedzenie na surowo :)

Prawie cały pojemnik, ponad 4 litry jagód,  na tyle starczyło czasu.  Prawdopodobnie to już koniec sezonu,  oczywiście jagody na krzakach będą jeszcze długo, ale powoli zaczynają się przesuszać i kurczyć i to już nie jest to, a po drodze szykuje się jeszcze jazda do Loecknitz, zobaczymy kiedy, mam nadzieję, że jeszcze przed weekendem.

W lesie o poranku bardzo mokro, był to taki pierwszy dzień na skutek rosy, może też w jakimś stopniu jakiegoś deszczu, który dzień wcześniej było widać na tych obszarach  na radarze opadów.

Generalnie jednak  od pamiętnej ulewy z początku lipca, deszczu nie widziałem, o burzach i zalaniach tylko mogę sobie poczytać w wiadomościach z innych rejonów  kraju.

Sezon był krótszy i słabszy niż rok temu, wg pobieżnych  obliczeń zebrałem 29 litrów jagód i to tylko dzięki temu, ze miałem większe jednorazowe zebrane porcje.  rok temu było to 40 kg jagód.  Nie żebym narzekał, po prostu stwierdzam fakt.    Z zeszłego roku zostało 14 małych słoiczków.

Wracając  jeszcze zahaczyłem o Piekarnie Reczyńskiego, by uzupełnić zapasy, który robię na ponad 3 tygodnie w związku z przerwą urlopową.

| 10:11 sobota, 31 lipca 2021 | linkuj Dziwne anomalie pogodowe mamy w tym roku. Gratuluję zbiorów jagodowych.
| 18:24 czwartek, 29 lipca 2021 | linkuj Omyłkowo usunąłem Ciebie z grona znajomych, więc powtarzam zaproszenie - Janusz
| 16:11 czwartek, 29 lipca 2021 | linkuj Ponad wszelką wątpliwość jesteś świetnie zorganizowanym mężczyzną a dla mnie jest to cecha, którą szczególnie cenię.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa afree