Wysyp punktowy, czy to już początek

Piątek, 1 października 2021 | dodano: 01.10.2021

Nie spodziewałem się ... liczyłem, że pojawią się za jakieś dwa tygodnie. Są   nie wszędzie, zbieranie  na dwóch starych  miejscówkach,  dopiero co wychodzą, las  pusty. Miejscówki w zagłębieniu, wilgotne, dość dobrze zacienione, na sam koniec z ciekawości wszedłem na trzecie miejsce tj.  na klasyczną sosnową miejscówkę i  dostrzegłem ledwie kilka małych podrzybków.

To co w reklamówce,, zebrane  na sam koniec już przerobione, na obiad i kolacje, wersja ze śmietaną z pieprzem cayenne,

Pierwotnie miała do być jazda turystyczna, bardziej już myślałem o opieńkach, może kaniach, czy maślakach ... .

Sromotnik bezwstydny za  zaparowanym aparatem.

Pierwsze tej jesieni użycie kuchenki, bo jak wspomniałem miało być bardziej turystycznie.  W zimny poranek ciepłe śniadanie, daje energii.

| 18:17 sobota, 2 października 2021 | linkuj daj znać kiedy można w koncu coś zebrać jak się nie ma miejscówek ! czyli jak bedzie wysyp ...bo w tym roku u nas nic ...strasznie sucho !
meteor2017
| 10:02 sobota, 2 października 2021 | linkuj Mam nadzieję, że i u nas znów się ruszy, bo byłem dwa dni przed Tobą i grzybów niewiele. Podgrzybki wyrośnięte i w większości za stare na zbiór, innych grzybów też niewiele. Na szczęście było trochę kurek z czego jestem bardzo zadowolony.

Pierwsze opieńki spotykałem już trzy tygodnie temu, teraz też trochę spotkałem, ale większość już wyrośnięta i do zbioru niewiele się nadawało.
| 19:22 piątek, 1 października 2021 | linkuj Śniadanie na łonie natury - świetny pomysł.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa inieo