Rurka - grzybobranie

Niedziela, 31 października 2021 | dodano: 01.11.2021

Ostatki, główny problem przy szacowaniu liczby grzybów to olbrzymie zarobaczywienie,  konieczne przebieranie na miejscu, a do kosza już w lesie nieraz trafiały tylko kawałki grzybów.  Trafiła się też garstka opieniek, zbyt mała ilość  spowodowała, że nie było sensu ich zbierać.

Cały czas spotyka się  maślaki, ale rosną pojedynczo, tak więc nie sposób z tego  zrobić coś sensownego.

Grzybiarzy już praktycznie nie ma. Oprócz grzybów jak zwykle zbierałem też śmieci.

Odnośnie opieniek dodam, że znalazłem też stanowisko pod Zalesiem na początku tygodnia, grzyby okazały się zarobaczywione, plaga tego roku, pierwszy raz widziałem takie opieńki.

Odnośnie podgrzybków  na obiad porcje można jeszcze uzbierać, w  tym wypadku starczy jako dodatek do 3 - 4 dań.

| 18:52 niedziela, 7 listopada 2021 | linkuj Podzielam pogląd Magdy - mnie też bardzo podoba się danie na patelni. Szkoda, że nie można nagrać zapachu tego kuszącego dania.
| 11:07 wtorek, 2 listopada 2021 | linkuj Bardzo apetyczny wpis. Szkoda tylko, że tyle robactwa w grzybach.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz