CC i rydzowa pętla

Niedziela, 9 października 2022 | dodano: 10.10.2022

Zostały jeszcze w słoiku nadmiarowe podgrzybki, więc zrobiłem sobie przejażdżkę po Niemczech, przez Lubieszyn, Bismarck, Blankensee, Grunhof do Dobieszczyna. Zbierałem tylko rydze, było ich 17 ( nie licząc robaczywych ) i pięknego borowika, były kanie, pojedyncze maślaki, nie zbierane. Tam gdzie zbierałem rydze poprzednio, były wyzbierane, podobnie jak w Niemczech przy granicy. Pod Grunhof, zerknąłem z ciekawości po obu stronach drogi masa podgrzybków, choć dużo starych, czyli nic nowego, na nie wyzbieranych miejscach są jeszcze podgrzybki. Po drodze 1 pojedyncza kępka opieniek 6 sztuk.

Poniedziałek zapowiada się rydzowo

A w niedzielę na kolację, jajecznica m. in z cebulką i borowikiem, zamiast pieprzu na koniec dodana  papryczka chili, także od razu z dużą porcją witaminy C

Na rower z kolei wzięta nutella śliwkowa z kakao własnej roboty, pierwszy test, po przegryzieniu się składników,  daje energię, warto było zrobić duży zapas na zimę.