Widuchowa w deszczu wg. planu

Sobota, 10 lutego 2024 | dodano: 10.02.2024

Dylemat, jechać w sobotę, czy niedzielę ?  Do wczoraj wybór był jasny, wg, prognozy pogody miało nie padać w sobotę i padać cały dzień w niedzielę.  Wieczorem w piątek, pojawił się w prognozie przedpołudniowy deszcz w sobotę, a potem ocieplenie, w niedzielę miało cały dzień padać.  Zadecydowałem się jadę w sobotę, najwyżej trochę zmoknę po drodze, a potem wyschnę jak się ociepli.

Z grubsza się sprawdziło choć padało mocniej  niż się spodziewałem i dłużej, w południe deszcz ustał i się ociepliło .

Za Przecławiem

Zamknięta droga z Mescherin do Gryfina z powodu zalania, jak się okazało.  W  pierwszą stronę, nie zalało jeszcze ścieżki, z powrotem woda się przelewała przez ścieżkę, ale dało się przejechać

Z Gryfina do Wirowa szlakiem rowerowym, a potem  asfaltem do Steklna, gdzie przetestowałem asfalt  aż do Babinka, odkryłem więc bardzo fajną trasę pozwalającą robić inne nić dotychczas pętle do Bań ale też w stronę drogi krajowej 31.

Tam rzut oka na skrót do Żarczyna, który łączy się z trasą Krzywin - Banie , a więc w zamyśle jest pomysł na jeszcze dalsze trasy, wygląda całkiem obiecująca

Ostatecznie pognałem w stronę Widuchowej

Stąd krajówką do Gryfina

Powrót tą samą drogą, tu widać początek zalanego odcinka drogi.  "Ta sama  droga"  oznacza tu powrót przez Rosówek, i dwukrotne odwiedziny CC.

| 17:03 niedziela, 11 lutego 2024 | linkuj Wystarczy popatrzeć na zdjęcia, by mieć świadomość, że te 109 kilometrów, które przejechałeś , to był wyczyn nie do pobicia i jak widać żadne warunki pogodowe nie są dla Ciebie przeszkodą w pokonywaniu kilometrów. Moje uznanie.
| 11:37 niedziela, 11 lutego 2024 | linkuj Podziwiam ciebie ja unika deszczu bo dla mnie to żadna przyjemność kręcenia

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kojni