Żarczyn - Banie - pętla - nowa obręcz

Niedziela, 18 lutego 2024 | dodano: 18.02.2024

Wymieniłem tylną obręcz, na Krossa oraz linkę od tylnych hamulców

Kod obręczy:   t4cko280054bkp

Do Rosówka, al. Piastów, bo myślałem, że przed świtem brama będzie zamknięta  na cmentarz , okazało się jak  byłem na Mieszka . że  brama  była już  otwarta ,więc zaliczyłem jeszcze przed świtem wizytę na cmentarzu.

Gryfino  o świcie.

Korzystając z pustych dróg o tej porze, tym razem do Steklna pojechałem głównymi drogam, i w Gryfinie drogą krajową nr 31, a potem drogą wojewódzką nr 121.

Śniadanie w Babinku w parku, przy dawnym pałacu i kościele.

Kladow - Kłodowo
Liebenow - Lubanowo
Heinrichsdorf - Babinek
Gr. Schönfeld  - Żarczyn

A później test drogi polnej do Żarczyna, by zaliczyć efektowny poniemiecki drogowskaz. Test drogi wyszedł pozytywnie, tak jak  się dowiedziałem tydzień temu, u miejscowej osoby w Babinku,  ta droga może być nieprzejezdna po opadach dla samochodów, bo na odcinku do znaku tworzą się głębokie kałuże, z rowerem, czy na piechotę, idzie jechać zygzakiem, w najgorszym razie przejść lasem, choć mi się udało pokonać cały odcinek na rowerze.

Zamierzam skorzystać z tego znaku ponownie i zaliczyć drogę w kierunku  Kłodoowa,  by zaliczyć kolejny skrót który mam w głowie i pomysł na jeszcze inną pętle.

Za znakiem droga w coraz lepszym stanie, może z wyjątkiem samego Żarczyna, gdzie jest bruk.

Rzut oka do tyłu pod Żarczynem, z mapy wychodzi, że na lewo idzie droga do Lubicza,  a na prawo do Babinka. z mapy wychodzi, że  poniemiecki drogowskaz, wskazuję drogę do Kłodowa, która przecina  obie te drogi

Żarczyn - średniowieczna studnia.

Kaplina w Baniach

Dalej na Kunowice, przeciąłem S-3 i pojechałem na Swochowa.

Swochowo, w zamyśle miałem pojechać na Bielice, ale niedokładnie spojrzałem na mapę i wyjechałem na  Sobiemyśl, rozjazd na Bielice i  Linie jest kawałek dalej, w obu wypadkach trzeba jechać przy kościele za znakiem na Pyrzyce 16 km, a kawałek dalej powinien być rozjazd

Jak już byłem Swochowie, to postanowiłem się trzymać znajomych dróg wspomagających wzdłuż S-3 aż do Gardna, później przez Radziszewo i Zdroje do Szczecina

Temperatura  o świcie, okolice zera, później dużo lepiej, rano bezwietrznie, powrót - lekki wiatr w plecy