Do Loecknitz - pierwszy raz przez Sławoszewo

Środa, 19 października 2011 | dodano: 19.10.2011

Dziś wyjazd do Loecknitz.
Rano 3 km wypad do miasta.
W pierwszą stronę centralnie pod wiatr, około 8 m./s wg serwisów pogodowych.
Po raz pierwszy jechałem drogą z Bartoszewa do Dobrej. Trudno w to uwierzyć ale jakoś nigdy nie zauważałem tej drogi na mapie i gdyby nie bikestats, pewno jeszcze długo bym nią nie jechał.

Jeszcze bardziej zdziwiło mnie to, że ruch na tej drodze był bardzo duży i dawno żadną drogą nie jechało mi się tak źle. Kierowcy mają tam duże kłopoty z jazdą po swoim pasie. Szczytem głupoty popisał się właściciel samochodu dostawczego, który jechał prosto na mnie, bo zachciało mu się wyprzedzać, przy skrzyżowaniu, na podwójnej ciągłej, na wąskiej drodze gdzie był zakręt (krzyżówka z szosą Dobra - Grzepnica). Być może to kwestia pory, jechałem około 15.30, ale gdybym miał wybrać jazdę między wyżej opisaną drogą a np. jazdą trójka nad morze, czy główną drogą B 104 nie wachałbym się ani chwili.

Pozostałe wieści: podrożał cukier z 0,65 do 0,85 EUR.

Powrót przed 19.00.

Jutro dzień wolny, niestety żadnej turystyki nie będzie, muszę zrobić replay do Loecknitz.

Czakam na wolny dzień najlepiej w sobotę,kiedy będe mógł pojechać na wieczór pociągiem lub rowerem do Dziwnówka i posiedzieć na plaży w całkowitej ciemności, gdzie nic nie widać oprócz latarnii w Niechorzu i gwiazd na niebie, słychać tylko szum morza a następnie wracać po zmroku do Szczecina.

Droga Ploewen - Blankensee w kolorach jesieni.

| 19:04 piątek, 21 października 2011 | linkuj Jednak trasa Bartoszewo - Dobra jest z reguły trasą dość spokojną jeśli idzie o samochody - dziś przejeżdżałem tą trasą po 15:00 i dopiero odcinek Dobra - Głębokie pokazał mi co to znaczy tłok na szosie, do tego polskiej szosie. Po części jest to spowodowane licznymi remontami dróg. Przykładowo trasa Bezrzecze - Wąwelnica jest w remoncie, którego nie widać ale jest zakaz wjazdu co zmieniło przepływ aut.
| 19:02 środa, 19 października 2011 | linkuj Byłam jakieś dwa lata temu w Świnoujściu na plaży ok. 23.00, gdy na niebie nie było gwiazd, a niebo zasłane prawdopodobnie było chmurami. Ciemność niesamowita, bardzo głęboka (jak można to tak nazwać) i te odgłosy fal..., coś niesamowitego.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa spoto