wieś Borowik - nabijanie kilometrów.

Niedziela, 7 października 2012 | dodano: 07.10.2012

Ostatnio mało czasu i straszny głód na kręcenie, dlatego od razu zakładałem jazdę bez robienia zdjęć i zwiedzania.

Wczoraj myślałem nad tym by pojechać wieczorem nad morze i już w ciemnościach wystartować do Szczecina, podziwiając po drodze piękne gwiaździste niebo. Pół godziny zadecydowało, że było to niemożliwe.

Kolejny późny jak na mnie wyjazd: po 10.00. Jazda bocznymi drogami, nowością jest droga leśna nr 10 biegnąca z drogi krajowej nr 3 przez wieś Borowik do Widzeńska, o ile wsią można nazwać dwa domki w środku lasu. W drodze powrotnej w Kliniskach postój na pyszną kawę w zakładzie firmowym Asprot, do tego pierwszy raz pączek z nadzieniem z czekolady i dwa rogale z makiem. Cukier postawił mnie na nogi co było potrzebne, gdyż trzeba było kręcić w deszczu pod wiatr.

PS. Zdjęć miałem nie robić, ale ostatecznie jedną fotkę zrobiłem tak dla zasady. Na zdjęciu droga leśna nr 10 do wsi Borowik i dalej Widzeńska. Tu jeszcze było słonecznie. Początkowo przypomina naszą drogę lesną nr 27, dalej jest asfalt. Dobry sposób na zwiększenie ilości km w drodze nad morze.

| 19:41 wtorek, 9 października 2012 | linkuj Dokładnie, prosto z trójki - jakieś 2 - 3 km na północ od Babigoszczy.
| 20:58 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj i ta droga jest prosto z ruchliwej s3 ? Fajna ! Ja znam tą od Widzieńska :)
srk23
| 14:55 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj Klimatyczna ta "droga leśna na Borowik", to jedna z takich którymi lubię jeździć najbardziej.
| 20:45 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Hmm, to teraz żałuję, bo przedwczoraj byłem w Kliniskach pod Asprodem, ale robiłem zakupy w sąsiednim spożywczaku. Na przyszłość wezmę pod uwagę tamtejszą kawę;)

A co do drogi do Widzieńska to nic mi nie wiadomo-zazwyczaj od trójki jadę taką asfaltówką, która odgałęzia się 2-3 km za Miękowem. Do sprawdzenia:)
| 20:32 niedziela, 7 października 2012 | linkuj My też Ciebie widzieliśmy wieczorem. Machałam Ci :)
| 18:58 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Tak naprawdę nic specjalnego nie było do fotografowania, Oczywiście poza różnymi detalami przyrodniczymi. Fotografie pająków, grzybów, liści, chmur i innych mikro detali robią inni, w dodatku dużo lepiej ode mnie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eniec