grzyby na niby

Sobota, 21 września 2013 | dodano: 21.09.2013

Grzyby na niby © dornfeld

To co ja zebrałem ma małe znaczenie, gdyż z powodów siły wyższej, mogłem wyjechać z domu po 11:00 i dotrzeć do lasu przed 13:00. W racji pory dalsza wycieczka nie wchodziła w grę. Nie nastawiałem się na wielkie grzybobranie, lecz chciałem się zorientować ile zebrali inni. Napotkałem kilkanaście osób, wszędzie zbiory bliskie zero, tylko jeden rowerzysta, który minął mnie w okolicy jeziora Głębokiego, miał podczepiony na kierownicy niewielki kosz wypełniony w 3/4. Skąd jechał, tego nie wiem. Ludzi całe tłumy, droga z kierunku Dobieszczyna do Tanowa, zazwyczaj pusta wypełniona wracającymi samochodami niczym, w letni niedzielny wieczór znad morza. Jeżeli chodzi o mnie zebrałem 32 przeważnie duże zdrowe podgrzybki, w ciągu 3 godzin chodzenia, 2 – 3 km od drogi, na tyle daleko by nie spotkać ani jednej osoby. Połowę tego czasu spędziłem na „swoim polu”, gdzie w czasie wysypu w ciągu godziny zbiera się pełny kosz. Jak dla mnie w okolicy Tanowa i całym powiecie polickim wysypu nie ma i jak już pisałem, nie dlatego, że niewiele zebrałem, tylko dlatego, że nie zebrali nic lub prawie nic, inni, którzy przyjechali do lasu o świcie.

| 19:27 sobota, 21 września 2013 | linkuj a my tylko kozaczki ...podgrzybka ani hu hu :)))
| 19:00 sobota, 21 września 2013 | linkuj Mimo wszystko grzybki ułożone na blasze prezentują się całkiem sympatycznie.
RamzyY
| 17:30 sobota, 21 września 2013 | linkuj znajomy wczoraj 10-15cmowe prawdziwki z pod wody wyciągał -o takiej patologii jeszcze nie słyszałem
siwobrody
| 16:47 sobota, 21 września 2013 | linkuj Jak widać cała blach do suszenia jest.
Też byłem w tej okolicy i poza jedną osobą ( pełne niewielkie wiaderko) u innych nic nie widziałem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oraca