Wysyp V - czyli popołudniowe koszenie

Środa, 9 października 2013 | dodano: 09.10.2013

Zbudowana piramida.

Najpóźniejszy wyjazd, mimo to najszybszy zbiór. Kosz był na full wypełniony, tak więc z powrotem trzeba było go obwiązać kurtką by nie gubić zbiorów. Po 20 km jak zawsze trochę się ubiły. Całość zebrana w nieco ponad godzinę ( ca. 13:00 do 14:30), końcówka to koszenie, wiele grzybów z braku miejsca zostawiłem w lesie.

W koszu zmieściło się 310 grzybów.

| 16:07 niedziela, 13 października 2013 | linkuj Imponujące są te Twoje zbiory grzybów, szczerze podziwiam.
jewti
| 18:57 środa, 9 października 2013 | linkuj Ładny zbiór...chyba się dzisiaj mijaliśmy się Ty na grzybki ...my z przejażdżki....
| 18:24 środa, 9 października 2013 | linkuj Dokładnie, od kilku lat nigdzie indziej nie jeżdżę. Brakuje tylko kozaków, ale trzeba by było szukać, gdzie indziej, a lepszy podgrzybek w koszu niż kozak na dachu, przy czym inni znajdują wyłącznie związane z brzozami koźlarze babki. Choć dla porządku dodam, że któregoś roku jadąc rowerem na 27, wypatrzyłem trzy koźlarze czerwone.
| 17:13 środa, 9 października 2013 | linkuj i znów w tym samym miejscu ? też lubię zbierać ...ale nie koniecznie jeśc ....no może w occie ...:))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej