Nowe orygianlne zdjęcia z granicy polsko - niemieckiej z 1965 r. ... porównanie dziś i wtedy

Niedziela, 22 grudnia 2013 | dodano: 22.12.2013

Źródło www.grenzkommando.de Wczoraj na prywatną pocztę dostałem dwa kolejne zdjęcia, z informacją, że dotyczą one słupa granicznego 885, dopiero dziś wyjaśniły się wątpliwości, tym niemniej w międzyczasie zrobiłem wycieczkę. Okazuje się, że pierwsze zdjęcie pokazuje okolice słupa 871 przy drodze leśnej z Myśliborza Wielkiego do Hintersee, ja brałem pod uwagę, że był to granica na wysokości Dobieszczyna,. Drugie zdjęcie to fotka słupa 865 na północ od Dobieszczyna. Stąd zrobiłem dziś wycieczkę między słupami 864 i 865. Narazie muszę poprzestać na zdjęciach archiwalnych. Próba wklejenia zdjęć współczesnych nie powiodła, za pomocą photobikestats, w ogóle nie działa, a próba wklejenia zdjęć bezpośrenio z komputera kończy się komunikatem, że zdjęcia przekraczają jakies tam limity, choć nie ma żadnej wiadomości jaki jest to limit. Oczywiście zdjęcie skopiowałem za zgodą autora. Były one robione w 1965 roku. D