Sezon 2014 uważam za otwarty.

• Temperatura -1.0°C
Środa, 1 stycznia 2014 | dodano: 31.12.2013

Sylwester  nietypowy, zamiast na balandze, na rowerze  daleko od ludzi. Nie żałuje decyzji, to był dobry czas na przemyślenie różnych rzeczy. Celem  geograficznym było Nowe Warpno,  gdzie zatrzymałem się na kilka sekund, ale główną atrakcją była jazda na odludziu pośród okolicznych lasów z pięknym gwiaździstym niebem i satysfakcja z powitania Nowego Roku na rowerze.

Powrót tuż po północy. Rok 2013 żegnam bez żalu, chyba najgorszy w moim życiu, zaczęło się w styczniu od urazu  nogi, później różne nieprzyjemne zdarzenia losowe zakończone 21 grudnia jakimś zapaleniem, stawu mojego psa, tak, że nie było wiadomo , czy z tego wyjdzie? Jest szansa, że tak. Generalnie sprawdza się przysłowie, że nieszczęścia chodzą parami. Mam nadzieje, że w 2014 roku uda się zrobić kilka wycieczek, choć ze względu na zapowiadające się duże wydatki najprawdopodobnieji nie będzie ich   tyle co w 2012 roku.  Do 2013 roku nie nawiązuje gdyż był to  czas rehabilitacji.

Przy okazji chciałem sprostować różne fałszywe informacje z dziwnymi datami o rzekomo kończącym się sezonie rowerowym.  Ogłaszam "Ex cathedra" sezon rowerowy
2013 zakończył się 31 grudnia, sezon 2014 rozpoczął się o północy 1 stycznia. :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

sikorski33
| 12:47 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Niech na co dzień, nie od święta,
gęba będzie uśmiechnięta.
Niech też zdrowie tęgie będzie
i kasiory niech przybędzie.
Niechaj łaski płyną z nieba,
tyle ile będzie trzeba.
Do Siego Rowerowego Roku …!
Jarro
| 08:51 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Gratuluję wycieczki. W przyrodzie jest równowaga więc po serii pecha przyjdzie szczęśliwa seria. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
davidbaluch
| 07:27 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Świetny sposób na zakończenie roku. Ja w domu, ale o 22.00 spać poszedłem. Choróbsko się jakieś przypałętało. Pozdrawiam.
| 00:33 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! i olej interpunkcję ! ;)
Gość | 00:14 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Dobrze prawisz :) Popracuj nad interpunkcją ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc