Trening Kamień Pomorski x 2

Czwartek, 24 kwietnia 2014 | dodano: 24.04.2014

x 2 w tytule oznacza tam i z powrotem, a nie dwie oddzielne wycieczki. Po drodze dwa razy obfity deszcz z przemoczonymi butami: pod Goleniowem i  Kamieniem. Temperatura dosyć wysoka, choć nie wiem dokładnie jaka, ale po deszczu koszulka termoaktywna szybko schła. Pod Kamieniem myślałem już, że wrócę pociągiem, bardzo się zaciągnęło, ale dosyć szybko się wypogodziło, a wiatr miałem mieć w plecy. Po zjedzeniu tamtejszych pasztecików wiedziałem już, że wracam rowerem., Przy okazji prosty patent na mokre buty, zdejmujemy, buty i skarpety, bierzemy najtańszy papier toaletowy tj. cienki , zawijamy nogę, nakładamy, skarpetę, skarpetę owijamy znowu papierem, jak poczujemy wilgoć wyrzucamy i powtarzamy, po 4 razach nie czułem już wilgoci, i mogłem jechać z taką wkładką. W połowie drogi jeszcze raz zmieniłem i wróciłem do domu z suchymi butami i skarpetami, przy czym przez całą drogę nie czułem wilgoci. Rekordowy dystans w tym roku. Zdjęć specjalnie nie robiłem,to był trening w ramach przygotowań do kolejnych wycieczek. Dla suchych kilometrów , też fajnie czasem pojechać, we wszystkim musi być równowaga, by nie było nudno. Żeby było trudniej na przodzie opona najcięższego kalibru Marathon Plus 28 x 1,75, będąca w oryginalnym wyposażeniu roweru, trzeba w końcu zacząć na niej jeździć, tym bardziej, że z zapasów oponiarskich po ostatniej wymianie dwóch opon na skutek zużycia i przecięciu trzeciej nic nie zostało.

Zdjęcie na odczepnego, korzystając z dobrego naświetlenia, zazwyczaj świeci słońce w obiektyw strzeliłem zdjęcie szkoły w Jarszewie
Zdjęcie na odczepnego, korzystając z dobrego naświetlenia, zazwyczaj świeci słońce w obiektyw, strzeliłem zdjęcie szkoły w Jarszewie © dornfeld