Jazda na 202, czyli po głosowaniu nowy powypadkowy rekordzik

Niedziela, 25 maja 2014 | dodano: 25.05.2014

Lokale wyborcze czynne dopiero od 7:00. Zanim   zagłosowałem i wróciłem  do domu wszystkie pociągi w kierunkach wycieczkowych zdążyły już odjechać.  Odpuścić wyborów nie mogłem,  cel był  wzniosły :" Sprzedać budynek Parlamentu Europejskiego i zrobić tam burdel".  Postanowiłem  zrobić nowy rekord, zarówno tegoroczny jak i powypadkowy. Dziś to była bułka z masłem, mógłbym spokojnie jeszcze jechać. Długie dystanse przynoszą efekt.  Może relacja z  jazdy  dla kilometrów nie jest ciekawa do czytania, ale po urazie nogi  każdy taki długi dystans daje więcej niż kilka czy nawet kilkanaście krótszych wycieczek. Nic lepszego jak  budowa masy mięśniowej nie wynaleziono. Co do samej jazdy nic nadzwyczajnego się nie zdarzyło, jazda do Dziwnówka tak i z powrotem z kilkoma skokami w bok dla podbicia licznika i zaopatrzenia się w sklepach. Po wyjeździe w domu wpierw wizyta w aptece, bo zauważyłem, że skończył się magnez, niezbędny przy takim dystansie.

Na zdjęciu przecinający drogę 107 pociąg z Kamienia Pomorskiego do Szczecina.  Mając rozkład jazdy czekałem na niego w tym miejscu 5 minut, od tej chwili nie było już odwrotu.

Nad samym morzem byłem tylko kilka minut, jak dla mnie za ładna pogoda i za dużo ludzi. Wolę jak jest tam deszczowo, wietrznie lub ciemno ( gwiazdy, w oddali latarnia morska, tajemniczy szum morza itd. )  Wtedy jest klimat.

| 12:09 poniedziałek, 26 maja 2014 | linkuj Kręciliśmy się w tych samych rejonach wczoraj. ;)
| 19:44 niedziela, 25 maja 2014 | linkuj zdecydowanie magnez, niestety kawa robi swoje i bez tego po takiej jeździe skurcze byłyby gwarantowane.
siwobrody
| 19:36 niedziela, 25 maja 2014 | linkuj Znaczy się magnez czy magnes bo jakoś nie mogę zrozumieć?.
No bo jak te 200 km gonisz to magnes jest potrzebny aby wiedzieć w jakim kierunku podążasz a magnes to nie do końca wiem po co ci potrzebny.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa liceo