Łęczyca pętla po zmroku

Czwartek, 24 lipca 2014 | dodano: 24.07.2014

Późnym po południem najpierw na dworzec w Stargardzie przez ulicę Kozią  Jezierzyce, by spotkać się osobą, dla większej tajemniczości nazwijmy ją "x", wracającą pociągiem  z Bydgoszczy  przez Piłę i mającą tam przesiadkę. Po przekazaniu kluczy od domu, zrobiłem pętle dla zdrowia, najpierw drogą 106, do węzła koło Łęczycy, gdzie wjechałem na "berlinkę', "chociwelkę" jak zwał tak zwał i ruszyłem  prosto do Szczecina. Zaskakująco przyjemnie jechało się po tych  prawie 80 letnich płytach. Przy końcu drogi,  koło słupka  0,3 km , przeszedłem na przeciwległy pas, gdzie znajduję się rozwidlenie dróg leśnych, w lewo idzie droga na parking, a w prawo piaszczysta droga przez las do starej asfaltowej drogi do Wielgowa. Jest to jedyny legalny sposób na ominięcie drogi ekspresowej.  Nie widziałem licznika, więc postanowiłem zmierzyć czas, idąc,  liczyłem w pamięci   i doliczyłem do 160. Potem przez Wielgowo, aż do nowego ronda. Tam by zwiększyć dystans skręciłem na starą drogę biegnącą w stronę S-3, po czym na końcu zawróciłem i pojechałem do domu. Po drodze jedna długa rozmowa telefoniczna i jeden postój i tak nie wiadomo kiedy wybiła pod domem godzina  01:30.