Sowno

Niedziela, 27 lipca 2014 | dodano: 27.07.2014

Dziś wieczorem muszę być w domu, więc wybrałem się w dzień bez jakiegoś sprecyzowanego celu, najpierw przez Wielgowo wjechałem na "chociwelkę" by sprawdzić dokąd i jaka idzie droga nad jednym z nieukończonych mostów ?   Sprawdziłem drogę biegnącą na południe, ale bez powodzenia, droga była piaszczysta więc wróciłem. Potem pojechałem do Sowna, gdzie postanowiłem skręcić w ciekawie wyglądającą drogę w kierunku zachodnim. Droga leśna miała swój numer, ale wypadł mi z głowy. Najważniejsze jednak, jest to, że odkryłem leśną, szutrową drogę prowadzącą z Wielgowa do Sowna. Dojazd od strony Wielgowa: ulicą Tczewską do krzyża , dalej w lewo, potem  w prawo w ulice Fiołkową, Fiołkową do końca, dalej w lewo ulicą Wiślaną, po chwili na wysokości ulicy Magnoliowej w prawo w las, trzymając się drogi dojedziemy do Sowna. Ze względu na nierówności nie jest to trasa wyścigowa, ale w pełni przejezdna, bez konieczności jazdy po kopnym piachu.  Trasą tą możemy dojechać także do Reptowa PKP, skręcając w drogę leśną 32. Ten odcinek także przetestowałem.  Aparatu nie brałem, tym razem, dlatego, że zwyczajnie zapomniałem.  Straszny upał, grubo powyżej 30 stopni, oczywiście w cieniu, dziś stwierdziłem, że już chyba jestem za stary na taką temperaturę , dlatego w takie dni będę robił tylko rundy nocne, względnie poranne, z wyjazdem przed świtem, chyba, że trafi się jakiś wyjazd komunikacyjny, którego nie da się przełożyć.