Otwarcie ścieżki rowerowej z Nowego Warpna do Rieth

Sobota, 25 października 2014 | dodano: 25.10.2014

Warto było wpaść, bo była całkiem dobra darmowa wyżerka: herbata, kawa, kiełbasa na ciepło, hamburgery, bułki z hamburgerami i żółtym serem, do kawki babeczki w różnych rodzajach, a na końcu tort. Wszystko można było próbować do oporu. W tak chłodny dzień i dodatkowo wietrzny  kawka na trasie z dodatkiem czegoś słodkiego, była bardzo pożądana.

Przed uroczystościami wpadłem na leżącą niedaleko "grzybną miejscówkę", która spisała się doskonale w sierpniu, a potem wracając tuż przed zmrokiem na moje pole za Tanowem. Nie tyle dla grzybobrania, co dla celów statystycznych. Mimo to przez kilkanaście minut zebrałem troszeczkę grzybów, tak na poranną niedzielną jajecznicę.

Po uroczystościach zrobiłem pętlę przez Trzebież i Zalesie.

| 16:07 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Oj sama ścieżka, jest chyba nawet dużo krótsza. Ale tu nie chodzi o długość, ale jej znaczenie. Dzięki niej połączone zostały polskie i niemieckie miejscowości wzdłuż Zalewu Szczecińskiego, co w połączeniu z wyremontowaną niedawno drogą Dobieszczyn -Nowe Warpno daje dużo możliwości w planowaniu wycieczek do Ueckermuende i dalej objazdem aż do Świnoujścia i we wszystkich innych kierunkach. Trzeba tu także dodać, że choć Nowe Warpno i Rieth są położone o rzut beretem to drogami publicznymi trzeba pokonać 30 km, a przez las do dyspozycji była jedynie piaszczysto - błotnista, rozjeżdżona przez ciężkie samochody droga leśna.
| 16:04 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Twój foto reportaż z otwarcia ścieżki rowerowej najlepiej obrazuje, to co tam się działo. Pozdrawiam niezłomnego miłośnika zbierania grzybów.
jurektc
| 15:30 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Jest to całe 6 km (mam nadzieję że tyle ) a otwarcie z pompą bo wybory się zbliżają :)
rmk
| 14:31 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Jak długa jest ta ścieżka, że aż takiej pompy się doczekała na otwarcie?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwato