Gotowy na wszystko - 6 godzin intensywnego deszczu + wiatr

Czwartek, 25 grudnia 2014 | dodano: 25.12.2014

Trasa: Ostromice, tam i powrót.

Cel: nabić jak najwięcej km, by zaspokoić głód jazdy po ostatnich marnych dystansach.  Chciałem m.in wykorzystać ładną pogodę, która miała być w pierwszej części dnia. Niemiecki serwis podawał, że jest 0 % szans na deszcz do godziny 18:00. Mamy 18:00 - właśnie przestało padać. Intensywny deszcz padał jak już wspomniałem 6 godzin, z tego na dworze spędziłem 5, godzinna przerwa była przy kaloryferze na PKP w Goleniowie. Do tego już dwie godziny wcześniej były opady, ale małe i przelotne. Nie ukrywam, że jestem sam z siebie dumny, że w Goleniowie nie wsiadłem do pociągu.  Silny wiatr, miejscami spychający z jezdni, bądź w kierunku jezdni, na szczęście ruch umiarkowany, zero TIR-ów.

Niebezpieczne miejsce na trójce, koło Przybiernowa.  Przed zjazdem do wsi jadąc w stronę Świnoujścia, pod numerem 42, już drugi raz wybiegły mi 2 kundle. Nie są one groźne, rzecz w tym, że są one niewidoczne i wybiegają niemal pod pod koła. Asfalt jest tam równy, miejsce idealne dla miłośników szybkiej jazdy, radzę uważać.  Poprzednim razem zwracałem uwagę właścicielce, dziś się wkurzyłem zapukałem do drzwi, nikt nie otworzył. Co jest groźniejsze, jak wracałem, te same kundle zaczęły mnie gonić, przebiegając przez dwa pasy. Kto tam jeździ wie jaki tam jest ruch, i jakie prędkości osiągają samochody. Wystarczy, że ktoś za mocno zahamuje lub spróbuje odruchowo ominąć i wiadomo co może się stać. Kundli nie mam zamiaru kopać, rzucać kamieniami, bo to nie sztuka, one robią to co do nich należy, więc po prostu zadzwoniłem na Policję w Goleniowie, konsekwencje powinien ponieść właściciel. Mają przekazać sprawę posterunkowi w Przybiernowie.  Jeżeli, nie pomoże następnym razem, biorę aparat i jadę osobiście na posterunek w Przybiernowie. Nie wiem, może dla innych będę pieniaczem, ale jak inni będą tam jechać zachęcam do działania i ostrożności, zanim ktoś się połamie bądź znajdzie pod samochodem.  Kundle biegają tylko za rowerami, no cóż są one tam zjawiskiem egzotycznym.