Sprawdzić ścieżkę...

Niedziela, 25 stycznia 2015 | dodano: 25.01.2015

Tuż przed zmrokiem pojechałem sprawdzić czy jest już przejezdna ścieżka biegnąca dawnym pasem granicznym z Buku/ Blankensee do Lubieszyna, jak mi się wydawało.  Jest przejezdna, tylko że okazało się, że prowadzi ona tylko do wsi Buk, gdy  dla mnie najbardziej przydatny byłby odcinek Buk - Lubieszyn. Nie wiem co sądzą inni, ale dla mnie to strata pieniędzy, czy nie lepiej by było coś takiego zbudować wzdłuż ruchliwych dróg np. wzdłuż DK 10 czy między Głębokim a rondem Dobrej, gdzie w godzinach szczytu naprawdę ciężko się jedzie?  Bo jakość jest wyśmienita, tylko, do jazdy turystycznej jest za krótka, a jeśli zamysłem jest bezpieczeństwo rowerzystów, to nie należy zaczynać od tras omijających drogi lokalne, tylko główne.    W tej formie dla mnie pożytek żaden, na tym odcinku zdecydowanie wolę jechać jezdnią.  Powrót 'pętlą sławoszewską'.

Gość | 14:58 poniedziałek, 26 stycznia 2015 | linkuj Jestem tego samego zdania o ścieżce Blankensee/Buk. Byłoby lepiej przeznaczyć te pieniądze na dalszy odcinek po śladzie Kolejki Randowskiej z Łęg do Stolca.
| 22:02 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Bo nie ma czego rysować. Same asfalty w najbliższym sąsiedztwie miasta, albo kursy komunikacyjne do Loecknitz. Jak będą jakieś dłuższe odkrywcze wycieczki to będą też mapki.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sasie