Zrobić zdjęcie jeziora Woświn

Sobota, 22 sierpnia 2015 | dodano: 22.08.2015

mapa:

Jadąc wielokrotnie pociągiem w kierunku Koszalina i Pojezierza Drawskiego można podziwiać w pełnej krasie Jezioro Woświn,  kontynuując wycieczkę rowerową z czerwca tego roku http://dornfeld.bikestats.pl/1335205
,Woswin.html  postanowiłem dziś sprawdzić kolejne stanowiska między Wieleniem a Cieszynem, by zrobić zadowalające zdjęcie.

Test drogi pożarowej nr 1 za Wieleniem Pomorskim, tuż za przejazdem kolejowym.  Dotarłem do punktu widocznego na zdjęciu, niestety dalej nie można się było poruszać wzdłuż jeziora. Po odpoczynku zrobiłem odwrót do punktu wyjścia.

Z tego samego miejsca zacząłem testować drogę biegnącą wzdłuż torów kolejowych.

Jechałem wzdłuż torów aż znalazłem koło widocznego przejścia pod torami. Skręciłem w prawo, za chwilę w lewo i zrobiłem te zdjęcie.  Jadąc drogą polną wjechałem do lasu aż dotarłem do jeziora.

Minąłem kilka stanowisk, ale widok nie był zadowalający. Również w tym wypadku droga okazała się być ślepa, zrobiłem więc odwrót.  Nie wróciłem jednak do początku, ale wjechałem pod widoczny powyżej tunel pod torami.

Za tunelem rozpoczyna się wspinaczka pięknym wąwozem.

Na mapie powiatu łobeskiego w tych okolicach zaznaczone jest grodzisko.  Przypuszczam, że to może być te miejsce,  przydało by się tu przyjechać w okresie gdy nie ma wegetacji roślin celem dokonania dokładniejszych oględzin.

Pojechałem dalej i wjechałem na kolejną drogę biegnącą z (?) do ( o tym za chwilę )...

Mając takie oto widoki dojechałem do drogi krajowej nr 20, przy słupku 33,7 dokładnie na granicy  z powiatem łobeskim i pojechałem ciut dalej w kierunku Cieszyna.

Kąpielisko w Cieszynie, jak widać zrobienie zdjęcia jeziora o długości 10 km dodatkowo z kilkoma zatoczkami nie jest  łatwe.

Pozostaje w przyszłości wdrapać się na widoczny na zdjęciu nasyp kolejowy.

Powrót głównymi drogami. Na zdjęciu "chociwelka" bądź "berlinka" na tle zachodzącego słońca.

Mapka jutro.

| 11:04 poniedziałek, 24 sierpnia 2015 | linkuj Popytaj Hopfena, on na pewno ma jakąś wiedzę o tym grodzisku. Te tereny to jego konik. :)
| 16:11 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj Niezmiennie podziwiam Ciebie za te długie wycieczki po terenach daleko odległych od miejsca gdzie mieszkasz, podziwiam także za piękne zdjęcia oraz za to, że do określonych przez siebie celów pchasz się po mało przejezdnych drogach terenowych - konsekwentnie.
Danielo
| 23:19 sobota, 22 sierpnia 2015 | linkuj Świetne okolice do jazdy rowerem i nie tylko, no i zdjęcia fajne :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kwysl