Pierwszy fruwający robal, czyli idzie wiosna

Piątek, 4 marca 2016 | dodano: 04.03.2016

Nareszcie miałem możliwość porannego wyjazdu, ponieważ ostatnią stówę robiłem w styczniu, a coś większego już nie pamiętam kiedy, nie szalałem z dystansem, właściwie nie wiedziałem, jak zniosę te  150. Ku mojemu zdziwieniu poszło jak po maśle i pozostał niedosyt , kto wie może i 200 było w zasięgu ręki, ale tego się nie wie. po takiej przerwie. Oby więcej takich wyjazdów, od razu czuję się, że się żyję.

Dla miłośników mapek ( tak jak tam napisałem pętla narysowana do Klinisk, bo dalszy powrót był  tą samą drogą, poza tym, że na jednym odcinku, gdzie jest dwustronna ścieżka rowerowa, wracałem po drugiej stronie ulicy.

Robal :) Każda pora ma swoje plusy i minusy.

Odcinkowy pomiar prędkości pod Babigoszczą.

Kartlewo, pomnik ku czci poległych w I wojnie światowej.

Dawny młyn w Czarnogłowach.

Puszcza Goleniowska - nowa droga rowerowa / droga leśna nr 18 łącząca drogę koło Czermnicy. Tabliczka "zakaz wjazdu nie dotyczy rowerów".

Temp. bardzo zróżnicowana, o poranku -2, jak wyjechałem było coś koło 0  w dzień dochodziło do 10, po zachodzie słońca, ponownie szybki spadek temp.