Sowno - pętla

Niedziela, 27 marca 2016 | dodano: 27.03.2016

Mapka: niektóre odcinki leśne, narysowane na oko.

Tam z wiatrem, z powrotem  pod  silny wiatr. Czasami trudno było utrzymać tor jazdy  na  drodze np. na odcinku z Parłówka, m.in dlatego zjechałem na bok. W drodze powrotnej prędkość rzędu 12 - 15 km wcale nie było rzadkością. W Szczecinie w porównaniu z tym co miałem na trasie praktycznie bezwietrznie.  Pierwotnie  w  drodze powrotnej planowałem przebijać się przez Puszczę na wschód od  trójki, ( przez las skrótem z Rokity do Świętoszewka, albo przez sam środek Puszczy wzdłuż rezerwatu cisów koło Rokity do  Budzieszewic.  Niestety  miałem za mało picia i musiałem zjechać na stacje w Przybiernowie, tak więc nie wybrałem najbardziej optymalnej trasy na ten wiatr. ale za to trening był lepszy. .

Kapeć.

Sowno, w prawo droga leśna do Wysokiej.

Przejazd przez tory miedzy Sownem a Wysoką.

Wysoka - Rokita..

Odpoczynek koło osady leśnej Borowik.

Nowa otwarta droga na północ od Goleniowskiego Parku Przemysłowego.

Dalej nie przez Park Przemysłowy, ale bokiem przez Łożnice, by choć trochę zmniejszyć wiatr.