Loecknitz przez Puszczę Bukową

Niedziela, 8 maja 2016 | dodano: 08.05.2016

Dziś musiałem pojechać do Loecknitz, po odbiór dwóch paczek z piątku i soboty. Żeby jednak dzisiejszy dzień nie zakończył się całkiem marnie, zrobiłem małą pętle.   Pętlę też zrobiłem po to, by nie wracać przez zapchane okolice jeziora Głębokie. Wyjazd o poranku, więc w pierwszą stronę nie było tego problemu.

Mapa:

Droga Ramin - Sonnenbreg.

Kawałek bruku po niemieckiej stronie.

Gryfino.

Szlak Zielona Odra, oznakowanie na rozdrożu dróg w Żabnicy.

Olbrzymie Dęby pod nomen omen Dębicami. Dla porównania pod Dębem stoi mój rower.

Stare Brynki, pamiątkowe drzewo przy dawnym pomniku ku czci poległych w I wojnie światowej.

Omulna - ślady po dawnym młynie. Po istniejącym i obok tartaku, została także tylko kupa kamieni.

Wspinaczka Drogą Binowską

Później kolejna porcja bruku na Drodze Chlebowskiej i odbicie na szutrowo - kamienistą Drogę  Klucką.

Kawałeczek Drogą Kołowską.

Zjazd Drogą Górską.

Po drodze dwa głazy.

W Szczecinie, kiedyś jechałem na prawo tym razem, wróciłem z lewej strony.