Pętla Przybiernowska

Wtorek, 17 maja 2016 | dodano: 17.05.2016

Zimno, wietrznie i deszczowo. Była więc to jazda dla kilometrów,.  Z tego też powodu nie brałem nawet aparatu.  W dwóch, trzech miejscach, można było trzasnąć zdjęcie, bo były nowe elementy, ale nic straconego, będzie  je można uwiecznić następnym razem.  Dziś drugi raz w mojej karierze przejechałem się pieszym szlakiem zielonym, łączącym Budzieszowice z Rokitą, biegnącym  równolegle do trójki,  w samym środku Puszczy Goleniowskiej. Było warto, bo okazało się, w międzyczasie wyremontowano najbardziej piaszczysty odcinek  na którym teraz jest droga szutrowa. Nieco piachu jest tylko na 200 - 300 metrach, ale i tam dało radę przejechać.  Wjazd od Budzieszowic drogą pożarowa nr 44. wjazd od Rokity, przy rezerwacie, jadąc od trójki przed rezerwatem, na drogę pożarową nr 42.  Szlak tak się mi spodobał, że wracałem nim także w drodze powrotnej.  Droga ma walor nie tylko rekreacyjny, ale także "komunikacyjno - sktrótowy" zwłaszcza jak się jedzie w kierunku Wysokiej przez Rokitę.

Wjazd do Puszczy za Miękowem, tradycyjnie drogą pożarową nr 27, która biegnie, nieco niżej niż pokazuje mapa.

Temp. ok 8 - 13 stopni, ale dopiero na ostatnich kilkudziesięciu  km  zrobiło się odczuwalnie cieplej.
Mapka, pętli:

Darowałem sobie  rysowanie reszty, jak dojechać do Goleniowa ze Szczecina  każdy wie.