Pętla rekowska

Niedziela, 22 maja 2016 | dodano: 22.05.2016

Ostatnio wymieniałem dwie rzeczy. Kilka tygodni temu, popękane już siodełko,  jeszcze od Stevensa, z którym przejechałem jakieś 80 tys km.  Wymieniłem je na oryginał od Kalkhofa.   Kilka dni temu, wymieniłem przednią opnę, Schwalbe Marathon Plus, na  Continental Tour 20 x 1,6, wersja z gładkim bieżnikiem.  Opona leży chyba z 10 lat, trzeba w końcu na niej pojeździć.

W porównaniu z Marathonem Plus każda opona jest wyścigowa, ten jeden element wystarczył by odczuć różnicę, tak więc pomimo największego w tym roku dystansu nie mogę powiedzieć, że się wyjeździłem. Spokojnie mógłbym kręcić dalej, gdyby nie mój tyłek. Coś trzeba zrobić z tym "nowym" siodełkiem, jeżeli   mam robić wycieczki 200 +, o co z taką zamianą nietrudno.

Oczywiście na zimę nabędę Marathon Plius, teraz można łapać kapcie, ale zimą, jak jest mróz, to nic przyjemnego.

Mniej więcej:

Miejscami pod silny wiatr w drodze powrotnej.

| 19:39 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj Świetny dystans z interesującymi uwagami technicznymi na temat opon itp - takiemu laikowi jak ja to się może przydać. Podobnie jak aplikacja MapsGalaxy. Co do truskawek, to w czasie wczorajszej jazdy widziałem na poboczach dróg sprzedawców tych owoców, nie myślałem jednak, że to już krajowe.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci