Marianowo - Lisowo skrót

Środa, 3 maja 2017 | dodano: 03.05.2017

Cały czas kręcę po chociwelce. Trzeba korzystać z tego, że można przejechać w obie strony 80 km bez żadnego samochodu i spalin, a na innych odcinkach też jest sporo lasów, no i ścieżka rowerowa pod sam dom, bez konieczność przepychania się przez miasto, bądź przez Lasek Arkoński.  Wyjazd z Marianowa ulicą Akacjową.

Sanktuarium w Marianowie było opisane w zeszłym roku. Więc skupiam się tylko na nowo odkrytym bardzo przyjemnych skrótem między Marianowem a Lisowem. Droga wiedzie cały czas prosto, łącznie ze zdjęciem numer cztery, gdzie trasa się styka z prawdziwą autostradą leśną, do Lisowa, jedzie się jednak dalej prosto.

A tutaj parę fotek z odbywającego się remontu.

Mniej więcej tutaj spotkałem kilka dni temu, Pana z miotłą,  z tego co mówił, ma być przez cały remont zachowana przejezdność, nie będą rozbierać na raz  nawierzchni na całej szerokości. Zresztą to logiczne, skoro sprzątał drugi pas pod samochody remontowe.  Trochę gorzej z mostami, jak je  rozbiorą, ale w końcu można je objechać.

| 09:00 piątek, 5 maja 2017 | linkuj Fajne popatrzeć na twoje fotki z remontu DW142 jak samemu nie można tego zobaczyć.
| 23:06 środa, 3 maja 2017 | linkuj Myślałem, że te roboty na dawnym planowanych drugim pasie, to jakieś przedłużenie drogowego odcinka lotniskowego, ale wyczytałem, że w zakres remontu wchodzi całkowita likwidacja drugiego planowanego przed wojną pasa, chodź nie bardzo wiem, jaki jest tego sens?
| 22:08 środa, 3 maja 2017 | linkuj Fajne foto dokumentalne.

W drugą nitkę nie uwierzę, pewnie będzie tak jak na tym zmodernizowanym kilka lat temu kawałku między Lisowem a Starą Dąbrową...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zdraz