Wysyp kań

Środa, 20 września 2017 | dodano: 20.09.2017

Wypad po kanie, bardzo udany,. Zebrałem 15 najładniejszych kań, oprócz tego zostawiłem tak oko około 30 sztuk,. Ponadto pojedyncze  maślaki oraz kozaki, które wypatrzyłem z roweru. Do lasu po podgrzybki nie wchodziłem.

Maślaki

Ostatni zbiór.

Podgrzybkowe bułeczki wg mojego pomysłu, grzyby, ser, pieprz i ziele angielskie.

| 17:43 czwartek, 21 września 2017 | linkuj Jak widać mnogość grzybów tak Ciebie "zdeprawowała" , że podgrzybki olewasz. Bułeczka z grzybkami prezentuje się niezmiernie smakowicie.
| 07:53 czwartek, 21 września 2017 | linkuj Jak zwykle udane zbiory u ciebie
Stefan | 17:41 środa, 20 września 2017 | linkuj Gratuluję! Ale to nie prawda że nikt nie zbiera w tamtym rejonie . Byliśmy z żoną w tamtych okolicach dwukrotnie i grzybiarzy było dość sporo ale grzybów dosłownie jak na lekarstwo. Każdy miał po kilka sztuk w wiaderku . My znależliśmy 2 kanie i kilka podgrzybków i zajączków . Ale to było 16 tego może teraz w końcu się coś ruszyło . Pojechaliśmy także na kanie w okolice Stolca - 3 małe szt. Dlatego nie mam już pomysłu na miejscówkę z kaniami . Śledzę doniesienia z naszego regionu a szczególnie Pańskie uważam za rzetelne i wiarygodne dlatego pozdrawiam i życzę równie udanych zbiorów.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bezmy