Z myślą o grzybach ... czyli sprawdzić drogę pożarową nr 28

Niedziela, 11 marca 2018 | dodano: 11.03.2018

Szukając informacji o historii drogi do Goleniowa, natknąłem się przypadkowo na wiadomość, o fatalnym stanie drogi Żólwia Błoć - Niewiadowo, rzekomo z powodu ciężarówek, którymi wozi się materiał, potrzebny do remontu drogi przeciwpożarowej nr 28. Pojechałem do sprawdzić, bo droga ta prowadzi do moich ulubionych letnich miejscówek na grzyby, zwłaszcza na kurki.  Jest to droga najkrótsza, ale ją dotąd omijałem, bo była piaszczysta. Sprawdziłem wszystko się zgadza, droga prowadzi do samego celu. To bardzo dobra wiadomość zwłaszcza wobec zamkniętego mostu z Goleniowa do Miękowa.  Jeżeli do tego dodamy wybudowaną drogę rowerową z Goleniowa w kierunku szóstki  i budowany w związku z budową ekspresówki bezkolizyjny przejazd nad szóstką, wszystko układa się w jedną, piękną całość.  Oby tylko grzyby dopisały :)

Odległość do punktu docelowego 52 km  . Z powrotem  jechałem nieco na około z powodu odwilży na drogach gruntowych na odcinku  Kliniska - Załom, poza tym zboczyłem do sklepu na osiedlu Kasztanowym i zrobiłem małą dokrętkę na starej drodze biegnącej do trójki.

Punkt końcowy.

Wjazd na 28.

Budowa drogi rowerowej, biegnącej na przyszły wiadukt nad szóstką  prowadzący do Goleniowa.

| 17:36 czwartek, 15 marca 2018 | linkuj Ostatnia fotka to DDR-ka prowadząca do Żółwiej...
damian
| 16:03 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj (..)Oby tylko grzyby dopisały?(..)

Nie ma się co martwić. Z tego co tu obseruję to Ty zawsze wracasz "załadowany" z grzybobrania. ;-) Jak mawia mój przedmówca - chapeu bas. Pozdrawiam.
| 16:51 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj Dornfeld, więc już grzybowe reminiscencje. Trochę musisz jednak poczekać - ja tak długo nie muszę czekać na "swoje" bociany.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiep