Klęska suszy

Wtorek, 3 lipca 2018 | dodano: 04.07.2018

O ile wszędzie jest klęska suszy, to na lewobrzeżu jest jeszcze gorzej , o ile to możliwe.  Nie tylko, że nie grzybów, ale i jagód, które próbowałem znaleźć za Tanowem w kilku miejscach   Zresztą za Goleniowem też nie było łatwo.  Nie było  nic, albo są małe owocniki wielkości główki od szpilki pomarszczone i bez soku. Wyschnięte są nawet tereny podmokłe, tam znalazłem kilka krzaczków, gdzie były po 3 - 4 jagody na krzaku. Czekam na długotrwałe deszcze i niestety chyba szybko się nie doczekam.

| 07:11 niedziela, 8 lipca 2018 | linkuj Co do opadów deszczu to prognozy są minorowe i jak dziś usłyszałem woda na działkach już jest limitowana. Horror a tak cieszyliśmy się z gorącego maja.
| 17:56 sobota, 7 lipca 2018 | linkuj Grzyby są na razie tylko w Pucku i Wielgowie takie małe.
meteor2017
| 18:13 środa, 4 lipca 2018 | linkuj To u nas jest lepiej, zwłaszcza że ostatnio trochę padało. Za grzybami za bardzo się nie rozglądałem, ale zwykle zbierając jagody trafiałem na czubajki (muchomor rdzawobrązowy), który to jest jedynym niezawodnym grzybem w moim najbliższym lesie, ale póki co żadnego nie znalazłem. Innych też nie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tensp