Wysyp borowikowatych pod świerkową miejscówką.

Niedziela, 4 listopada 2018 | dodano: 04.11.2018

Miejscowy wysyp w borowikowatych,  pod świerkami.  Zebranych 360 sztuk, w cztery i pół godziny, przy czym, na miejscówkę trafiłem dopiero po dwóch, trzech godzinach, więc średnia nic nie mówi. Nie mówi, tym bardziej, że te najładniejsze, octowe, "czarne łepki", były najbardziej robaczywe, odrzuciłem na miejscu ze 4 razy tyle.

Tyle odrzucałem w jednym miejscu, w sumie wyszedł kopiasty kosz, po zrobieniu zdjęcia jeszcze dozbierałem.

| 21:39 czwartek, 8 listopada 2018 | linkuj Na tak postawione pytanie nie potrafię odpowiedzieć, tym bardziej, że ja jeżdżę na grzyby na praktycznie na cały dzień. Odnośnie chociwelki zbierałem tam po raz pierwszy w zeszłym roku korzystając z zamknięcia drogi, poza tym był to rok fenomenalny jeżeli chodzi o grzyby gdzie wysypy były już w czerwcu.
| 19:44 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj No to miałeś "nosa" do tych grzybków!
| 18:57 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj Marku te w okolicy "Chociwelki" lub Klinisk
| 18:55 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj Nie znam Twoich lasów.
| 18:47 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj Marku potrzebuje jakieś dobre miejsce żeby zebrać 50 podgrzybków w krótkim czasie co proponujesz?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziena