Załamania pogody

Czwartek, 14 marca 2019 | dodano: 15.03.2019

Dojechałem tylko do Dąbia i przeżyłem trzy załamania pogody, wszystkie gwałtowne i punktowe i krótkotrwałe.
Pierwsze gdy zaczęło nagle padać na środku Trasy Zamkowej.  Drugie  na plaży w Dąbiu, gdy się  nagle zaciemniło, zaczęło bardzo mocno wiać i padać deszcz i grad. Przeczekałem to przy obecnie nieczynnej ale zadaszonej toalecie plażowej. Gdy już się pogoda  uspokoiła dopadła mnie nagła ściana wody i wciągu dosłownie kilkunastu sekund zanim podjechałem pod dach  byłem całkowicie mokry, a ulica zalana.  To i przejeżdżające chlapiące samochody spowodowały przemoczenie butów.  Tak było na początku na ulicy Przestrzennej ,  bo na jej końcu chodnik był już praktycznie suchy.

| 12:25 piątek, 15 marca 2019 | linkuj Z Twojego opisu wynika, że miałem sporo szczęścia w czasie swoje wycieczki, bo nie dopadły mnie te pogodowe anomalie. Odrobinę deszczu w Stolcu przeczekałem we wiacie przystankowej.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dlugo