Test S-6 za Goleniowem

Niedziela, 7 kwietnia 2019 | dodano: 08.04.2019

Pojechałem sprawdzić jak wygląda kwestia oddania do użytku nowej S-6 i jazdy starą drogą rowerem.  Chciałem dojechać co najmniej do Osiny, ale tuż za Glewicami remontowany  jest mostek - który uniemożliwił przejście. Ale ogólne dawna S-6 będzie wspaniałą drogą trasą rowerową dla szosowców, jako, że nowa droga aż do Koszalina z tego co wiem, biegnie nowym śladem.

Wracając do trasy, ponieważ dalsza jazda była niemożliwa, wróciłem do Glewic, gdzie pojechałem skrótem do Mostów, zielonym szlakiem rowerowym z elementami bruku, a potem drogą przez las. Dalej prosto na południe do wsi Zagórce, gdzie droga załamuje się w kierunku wschodnim, ja pojechałem prosto malowniczą drogą polną i  wyjechałem na drodze 141 tuż pod Przemoczem. Stąd prosto na chociwelkę, którą dało się jechać, jako, że jest to dzień wolny i nie ma samochodów ciężarowych,  Generalnie jednak ubolewam na tym remontem, bo zamiast lepiej jest gorzej  ( droga stała się wąska) i w ogóle  straciła swój urok.  W Rześnicy odbicie w las i jazda do Załomia, skąd już prosta jest droga do Szczecina,.

| 14:00 sobota, 13 kwietnia 2019 | linkuj Ja po remoncie unikam "Chociwelki" bo też twierdze że zwężenie jej nie było dobrym pomysłem.Jest teraz niebezpiecznie a najgorzej po opadach deszczu.
| 15:24 środa, 10 kwietnia 2019 | linkuj Podwójne brawo - pierwsze oklaski za dystans a drugie za obszerny opis tej długiej wycieczki - raczej niezbyt często u Ciebie zjawiska.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bokim