Podgrzybkowe żniwa

Wtorek, 24 września 2019 | dodano: 24.09.2019

325 podgrzybków, w około 1,5 godziny, wysyp od pierwszej chwili , stąd oddaliłem się maksymalnie 150 - 200 metrów. Zbiór rozpoczął się po 7:30, choć podczas mojego wyjścia, wciąż jeszcze było dużo grzybów, ale już raczej mikrusów, trudno dostrzegalnych i nie w takiej ilości. W lesie jeszcze większy tłok niż w niedziele. Oprócz tego podczas jazdy do i z lasu znalazłem 8 rydzów, 8 zebranych kań i około 20 małych, które zostały w lesie oraz pojedyncze maślaki, których dziś nie zbierałem. Do tego 1 borowik szlachetny, który oczywiście okazał się robaczywy, może coś uda się wykroić z kapelusza.

Potem szybko dozbierałem do pełna, z lekką górką.

Rydze.

Kanie zjedzone, pyszny tani obiad dla wszystkich domowników,  małe do marynowania, rydze wieczorem na patelnie, podgrzybki większe do smażenia,   może jakaś zupa grzybowa, a  nadwyżki do suszenia.

| 16:02 środa, 25 września 2019 | linkuj No to doczekaliśmy się prawdziwego wysypu grzybów, wreszcie!
| 14:39 środa, 25 września 2019 | linkuj Byłem pewny ,ze jako generalny miłośnik zbierania grzybów zaskoczysz wszystkich efektownym zbiorem ale nie myślałem, że aż tak dużo grzybów przywieziesz do domu i do tego różnych rodzajów.
leszczyk
| 12:24 środa, 25 września 2019 | linkuj Rydze też są pyszne! Zawsze znajdowaliśmy ich z dziadkiem mało, więc aby "oszukać" , były drobno krojone i smazone w cieście :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wiata