Neurosow - Rosow - Oder Neisse Radweg - Pargowo - Rosówek

Czwartek, 16 stycznia 2020 | dodano: 16.01.2020

Dawno nie obierany kierunek, bo chciałem wpierw pojechać na cmentarz z powodu mijającej dziś 20 rocznicy śmierci mojej babci.
Jadąc do Neurosow - odkryłem, że zbudowano drogę  rowerową do przejścia granicznego w Rosówku.  Pojechałem tak by  zaliczyć ją w drodze powrotnej.

Oczywiście gdybym miał jechać z jakiegoś powodu do przejścia granicznego w Rosówku, jechałbym jezdnią,  bo  nikt nie pomyślał,  by przy drodze głównej postawić drogowskaz.

W drodze powrotnej  przed Przecławiem zatrzymałem się na coś słodkiego, oczywiście nie były to słodycze, lecz kilka owoców liczi, o tyle to ważne, że minął mnie tam Jarek vel gadbagienny.

Wyjazd o 12:00 z racji porannych obowiązków, do tego pobyt na cmentarzu tak więc dystans nie za długi, ale zawsze coś.

| 13:28 sobota, 18 stycznia 2020 | linkuj Blisko 60 kilometrów to jednak całkiem spory dystans. Partner moich wycieczek czyli Kuba także jest w trakcie kuracji zrzucającej kilogramy ale chyba zamiast owoców liczi zaserwował by sobie jednak coś bardziej konkretnego.
gadbagienny | 03:55 sobota, 18 stycznia 2020 | linkuj posłużę się cytatem swojego kolegi :
Byłeś w "moich niemczech". :)
Cieszę się , że chęć do jazdy nie ustaje.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa przyz