Miasto, spotkanie z gadem 27 kg w dół

Środa, 18 marca 2020 | dodano: 18.03.2020

Dziś miłe spotkanie  z  Jarkiem  vel  gadem bagiennym niestety już od kilku lat nieobecnym na BS.
Ponieważ  nie spotkaliśmy się przez ponad 3 miesiące, to ma dobre  oko .  Mówił ze schudłem i że  to widać, chyba był szczery :)

Dobry dzień na statystyki, bo jak się być może spotkamy za parę miesięcy to będzie można porównać.

A na wadze około 27 kg mniej  licząc od przyjętego punktu wyjścia, choć być może należało by doliczyć ok. 1 - 3 kg.
Powoli dobijam do celu, więc będę zwalniał, choć nie znaczy to, że zamierzam rzucać się na jedzenie, bo te same działanie przynosi taki sam skutek.   Pokazuje to ostatnio koronawirus gdzie różne działania lub ich brak w kolejnych krajach doprowadzają do  epidemii lub jej wygaszania.  Nie mam też takiej potrzeby bo wygłodniały nie jestem.

| 17:16 czwartek, 19 marca 2020 | linkuj Piękny wynik, Marek. Podziwiam i pozdrawiam!
| 21:32 środa, 18 marca 2020 | linkuj Mam szczęście do bikerów, którzy odchudzają się - jeżdżący ze mną Kuba schudł ostatnio 3 kg ale ciągle sporo ma brakuje do optymalnej wagi - jeździ więcej, mniej je więc może mu uda się osiągnąć pożądaną wagę. Tobie też tego życzę.
| 19:19 środa, 18 marca 2020 | linkuj gratuluje wytrwałości !!! Pozdrowionka !!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziecn