Dąbie - pierwsza żaba

Czwartek, 9 kwietnia 2020 | dodano: 09.04.2020

Na ulicy Przestrzennej zabrałem z jezdni pierwszą w tym roku żywą żabę i przeniosłem w bezpieczne miejsce.  Zawsze mnie boli jak co roku rozjeżdżane są te pożyteczne płazy. Jedynym plusem  jakże głupiego zakazu wstępu do lasu, jest to,  że na niektórych uczęszczanych przez pieszych i rowerzystów szlakach więcej  osobników przetrwa coroczną wędrówkę w stronę zbiorników wodnych.

Oczywiście nie neguje potrzeby izolacji  ludzi od innych ludzi i przedmiotów przez nich dotykanych, połączonych z higieną  i  tu sam w stosunku do siebie jestem nawet bardziej radykalny niż wynikało by z przepisów, nie dlatego by się nie zarazić, ale w przede wszystkim nie przenosić wirusa na innych ludzi, gdybym to ja był nosicielem.

| 19:42 piątek, 10 kwietnia 2020 | linkuj W Szczecinie i okolicy są jednak ostrzeżenia o treści "uwaga płazy".
meteor2017
| 06:36 piątek, 10 kwietnia 2020 | linkuj Przyłączam się do przedmówców... i też większość nakazów i zaleceń wprowadziłem u siebie już w połowie marca zanim zostały odgórnie wprowadzone.
davidbaluch
| 14:36 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj też uważam, że z tym lasem to przesada.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi