Maszewo pętla - waga bez zmian

Niedziela, 31 maja 2020 | dodano: 31.05.2020

Powyżej narysowałem mapkę, ale schematyczną, gdyż bardzo dużo dróg nie ma na powyższej mapce.

Trasa. Szczecin - Dąbie, Załom - tory kolejowe Kliniska -  most na południe od Klinisk - przejazd na drugą stronę trójki  - wzdłuż trójki -  dojazd pożarowy 6 ,  dojazd pożarowy 2 odbicie przed torami na szlak zielony pieszy - Goleniów - Maszewo - Chociwelka - Storówko - Małkocin - kierunek Siwkowo - za mostem odbicie w drogę polną w kierunku Żarowa - krzyżówka dróg polnych z dawnym słupem milowym - odbicie w lewo (na południe,) odbicie w prawo  -  droga polna do  Lubowa -  Grzędzice - skrót drogą pożarową nr 30  -  kolejny skrót leśny - wyjazd  tuż  przed Miedwieckiem -  Lipnik - Kobylanka - Niedźwiedź - Wielgowo - Szczecin

Nowość. Nie ma możliwości przejścia przez jezdnie na trójcie w Kliniskach.  Możliwy przejazd na południe od Klinisk, od strony torów Klinisk na moście znak zabraniający wjazdu, ale droga w pełni przejezdna, przynajmniej w niedzielę.  Sytuacja dynamiczna i zmienna, z powodu budowy.

U progu czerwca miesiąc po zakończeniu odchudzania, waga bez zmian.

PS W odpowiedzi na komentarz, mam na myśli to, że  utrzymuje to co zostało osiągnięte  i nie sprawia mi to problemu.

| 14:40 poniedziałek, 1 czerwca 2020 | linkuj Oczywiście optymistycznie, nie mam na razie problemu z utrzymaniem tego co osiągnąłem, a to jest najważniejsze, bo podobno nie sztuką jest schudnąć, tylko potem nie przytyć.
| 13:35 poniedziałek, 1 czerwca 2020 | linkuj Dystans , który budzi szacunek. Ponadto podoba mi się szczegółowy opis przebiegu wycieczki. Niekiedy może się przydać. Jak należy rozumieć stwierdzenie "miesiąc po zakończeniu odchudzania, waga bez zmian" - chyba optymistyczne, czyż nie ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czase