Wyznaczenie nowego szlaku do Maszewa

Niedziela, 7 czerwca 2020 | dodano: 07.06.2020

Z grubsza taka trasa, jak na mapie, która wyszła spontanicznie.  Pierwotnie planowałem  przejechać drogę polną z Darżu do Maszewa, ale robiąc przerwę na śniadanie , spojrzałem na mapę i dojrzałem drogę z Tarnowa do Dobrosławca.

Super trasa która znakomicie skróca drogę do Maszewa,  ponadto omija wszystkie ruchliwe drogi, praktycznie aż do samego miasta.  Wyjazd z Tarnowa jest przy kościele w obijają drogą brukową, która się zaraz kończy. Dalej już całkiem miłą  drogą, całkowicie przejezdną dla roweru trekingowego.

Z Maszewa pojechałem w kierunku Redła,  skąd miałem pojechać do Osiny, ale w Węgorzycach przy krzyżu, odbiłem jak się okazało do Maciejewa.

( Ku pamięci, zapisuję, że droga z Maciejwea do Węgorzyc biegnie  brukowaną  drogą przy kościele, bruk się zaraz kończy ...  ).

Kolejny super skrót który pozwala wyznaczyć terenowy szlak w kierunku Nowogardu, Stąd udałem się do Radzanka próbując przetestować kolejny skrót do Darża.  Droga okazała się piaszczysta więc postanowiłem odpuścić i zawrócić.  Wróciłem do Szczecina dokładnie tą samą drogą, tak więc dalszej części mapki nie rysowałem.

W przeciwieństwie do piaszczystego jak się wydaje skrótu z Radzanka do Darża,  stary trakt do Maszewa wygląda bardzo obiecująco.
Całość wymaga jeszcze przetestowania paru lokalnych wariantów i wówczas będzie można wyznaczyć ostateczną  trasę.

Całość zrobiona w ramach poznawania dawnych traktów w okolicy Maszewa, o których to szerzej można poczytać tutaj

| 18:52 wtorek, 9 czerwca 2020 | linkuj I to mi się podoba ,obszerny opis z dołączoną mapką - dzięki
| 07:22 poniedziałek, 8 czerwca 2020 | linkuj Podobają mi się Twoje obszerne opisy tras wycieczek - podobnie czyni to Darek vel Struś, z tym że Twoje wycieczki są po terenach, które przynajmniej teoretycznie mogą być dla mnie dostępne. Niezmiennie podziwiam autorów tak długich wycieczek.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mione