Jagodobranie

Wtorek, 30 czerwca 2020 | dodano: 30.06.2020

W drodze powrotnej spotkanie z Januszem i Kubą, fajnie było pogadać.

Kolejny raz 4 pojemniki, czyli nieco ponad 2 kg jagód.   Kolejna  tura  lepienia pierogów i robienie zapasów w zamrażarce.   Staram się też obecnie jeść jagody w formie nieprzetworzonej, dziś bardzo fanie skomponowały mi się w deserze, złożonej z galaretki, na to wysypać jagody i dodać nieco masła sezamowego.  Zdrowe i sycące.

Najbliższy tydzień zapewne upłynie  na jagodowych wycieczkach, choć jutro robię przerwę od jazdy,  przynajmniej jeżeli chodzi o las.

| 20:34 wtorek, 30 czerwca 2020 | linkuj Podziwiam zapał kulinarno-dietetyczny. A kalorie pewnie spalisz na rowerze.
jotka
| 17:34 wtorek, 30 czerwca 2020 | linkuj :)
| 17:31 wtorek, 30 czerwca 2020 | linkuj Wpisy na temat pierogów z jagodami czy też deserów z jagodami powinny być zabronione, bo leci mi ślinka na te smakowitości ale raczej nie wybiorę się na zbieranie jagód.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziech