Tym razem bez jagód.

Niedziela, 12 lipca 2020 | dodano: 12.07.2020

Do torów kolejowych na drodze nr 27 w Puszczy Goleniowskiej, z wyjątkiem samego Szczecina, Goleniowa i Miękowa skrajem lasu , bądź lasami. Nie widziałem ani jednego grzyba, wliczając niejadalne, choć mijałem kilka miejsc występowania określonych gatunków grzybów. Z tego co zauważyłem na terenach tych jest jeszcze bardziej sucho, niż w Puszczy Wkrzańskiej.

A tak wygląda odcinek  pas "starej trójki " na odcinku  przed skrętem na drogę leśną nr 27. Na horyzoncie widać chmury. przed którymi musiałem uciekać z lasu. Deszcz  przeczekałem w Miękowie.

| 13:48 piątek, 17 lipca 2020 | linkuj Setka zawsze smakuje inaczej
jotka
| 19:43 czwartek, 16 lipca 2020 | linkuj Ładnie pokręcone.
| 11:31 poniedziałek, 13 lipca 2020 | linkuj Koło Tanowa w ubiegłym tygodniu znalazłam dwa kozaki.
| 19:09 niedziela, 12 lipca 2020 | linkuj To tylko zabawa aby w wycieczce przekroczyć 100 km ale ta granica niezmiennie sprawia satysfakcję, nawet mnie, mimo że mam za sobą dziesiątki lat jazdy na rowerze. Ciekawe zdjęcia i smutna rzeczywistość, że niezmiennie dręczy nas susza. Pewno będziesz miał kiepskie zbiory grzybów w tym roku.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa naspo