Zimowe klimaty w Nowy Rok

• Temperatura -0.1°C
Piątek, 1 stycznia 2021 | dodano: 01.01.2021

Gdzie oczy poniosą, trasa korygowana na bieżąco. Pierwsza część to  przejazd chociwelką do węzła  z drogą Nowogard - Stargard.  Tu ostatecznie zawróciłem aż do zjazdu na Przemocze, gdzie wjechałem na drogę pożarową nr 18, gdzie rozpocząłem  długą jazdę po lasach, Który kierunek mi się spodobał tam jechałem,  była m. in droga pożarowa nr 15, gdzie skręciłem na dawny trakt do Goleniowa, otarłem się o drogę pożarową nr 2, dwukrotnie wyjechałem przy leśniczówce w Łęsku, po czym  pojechałem w drogą w kierunku Klinisk, przy parkingu, wjechałem do lasu, by ostatecznie wyjechać drogą pożarową  14  na drogą wspomagająca S-3.

Wyjazd z lasu, przy drodze pożarowej nr 14.  W oddali po prawej stronie widać dworzec w Rurce.

| 14:49 sobota, 2 stycznia 2021 | linkuj Przy takim sypaniu śniegu ja z jednym okiem nie dałbym rady jechać dlatego wczoraj odpuściłem a tobie gratuluję super otwarcia nowego sezonu
meteor2017
| 19:58 piątek, 1 stycznia 2021 | linkuj Widzę że od jakiegoś czasu jeździsz z ciężkim sprzętem oblężniczym... eee, znaczy chciałem powiedzieć: obiadowym.

My maszynkę gazową zabieramy tylko na kilkudniówki, a i to zwykle rezerwowo na wypadek gdyby nie było możliwości rozpalenia ogniska. Na jednodniówki na ciepło zabieramy tylko termosy i to tylko z napojami. Termos na zupę mamy, ale chyba tylko raz zabraliśmy dla Kluski.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nnejt