Trening i pierwsze grzyby w tym roku

Niedziela, 21 lutego 2021 | dodano: 21.02.2021

Trzęsak pomarańczowożółty - jeżeli dobrze  wytypowałem gatunek

Poza tym jazda asfaltami.  Drogi leśne, w znacznej mierze nieprzejezdne

Chciałem się dostać wspomagającą drogą do Babigoszczy, a potem może dalej, ale tuż przed ... , droga zrobiła się błotnista.

Pojechałem   do  Widzeńska,  obecnie ślepą dla samochodów, tym samym nieużytkowaną drogą.

Dalej na Stepnicę

Powrót przez Goleniowski Park Przemysłowy, a po drodze, parę dokrętek, by dobić  do tych 130 km. Z konieczności dosyć późny wyjazd, ale mimo to wyszedł całkiem ładny dystans.

| 18:32 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Dystans robi wrażenie. Gratulacje! A żółty grzybek z walorami ozdobnymi - prawie jak kwiatek.
Marecki
| 17:55 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Tak to trzęsak, Gratki za stówę :)
| 17:54 niedziela, 21 lutego 2021 | linkuj Imponujący dystans - trasa wycieczki zaplanowana z fantazją. No i ten grzyb na dobry początek tegorocznych zbiorów. Jestem pewny, że już na zawsze pozbyłeś się kłopotów z wagą a raczej nadwagą.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enspo