Pyrzyce - Banie

Niedziela, 28 marca 2021 | dodano: 28.03.2021

W związku z zapowiadanymi na popołudnie opadami  deszczu, chciałem tak ustawić wycieczkę, by po południu wracać razem z wiatrem, w razie deszczu połączonym z wiatrem, lepiej jak pada na plecy, niż jedzie się pod wiatr.  Deszczu nie było,  wiatr pod sam koniec był w plecy, ale ceną za to było zmaganie się z wiatrem, aż do Bań na bezleśnych terenach.  Było chwilami, a raczej przez przez większość czasu dosyć mozolnie, ale za to trening był lepszy, coś za coś.

Pyrzyce.

Rokity - kościół

Dawny dworzec w Baniach

Mapka na szlaku rowerowym

Wełtyń

I rzut oka na skrót Wełyń - Wirów

Mapa z narysowanym fragmentem trasy od Szczecina do Szczecina

jotka
| 15:21 czwartek, 1 kwietnia 2021 | linkuj Piękny dystans.
gadbagienny | 02:12 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj mnie za baniami wczoraj goniło pięć chyba lekko zdziczałych psów, wiałem aż miło.
graty za dystans.
pzdr. Jarek
| 18:54 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj Kolejna długodystansowa pętla - brawo, Marku, szczególnie, że wiatr momentami rzeczywiście mocno dokuczał. Muszę wkrótce wybrać się w te okolice - lubię tę trasę z Gryfina do Bań.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losic