Odkrycie na ścieżce rowerowej do Stolca

Czwartek, 8 kwietnia 2021 | dodano: 13.04.2021

Jadąc nową drogą rowerową do Stolca zauważyłem w lasku dziwny równo ułożony rząd kamieni.

Nie wydaje się prawdopodobne by ułożyły one się tak w sposób naturalny, zwłaszcza, że  biegną one skrajem czegoś co wygląda na wał, dawny trakt, może nawet nawet kurhan.

Miejsce zaznaczone nieporadnie, kółkiem i strzałkami, lasek biegnący wzdłuż ścieżki rowerowej.

| 15:40 piątek, 16 kwietnia 2021 | linkuj Czyżby Greifenhagen miał rację a wydaje się to wielce prawdopodobne.
gadbagienny | 03:06 piątek, 16 kwietnia 2021 | linkuj podobnie ( kamieniami ) oznaczony jest za jazem w widuchowej ( w kierunku gryfina na wysokości dębogóry ) zjazd na nieistniejący aktualnie most . widać oznaczenie na mapach google.
graty za odkrycie !
pzdr.Jarek
| 21:46 środa, 14 kwietnia 2021 | linkuj A ja myślałam, że to jakiś nasz Stonehenge
Greifenhagen | 12:55 środa, 14 kwietnia 2021 | linkuj Te kamienie wyznaczają drogę do Blankensee, którą dobrze widać na mapie Messtischblatt numer 2451_Stolzenburg
Gość | 19:22 wtorek, 13 kwietnia 2021 | linkuj Ktoś oznaczył swoją działkę
Gość | 16:35 wtorek, 13 kwietnia 2021 | linkuj Nie widze kółka i strzałek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ygasn