Pasewalk pętla

Sobota, 26 czerwca 2021 | dodano: 26.06.2021

Nie tak długo jak by się chciało, ale cóż obowiązki, nie można narzekać.

Na mapie kluczowy fragment.

Innie kierunki nie wchodziły w grę, bo musiałem tak jechać, by przejeżdżać w drodze powrotnej   koło  Szpitala na Unii Lubelskiej,  do którego dostarczyłem potrzebne zamówienie.

W drodze powrotnej w pobliskim rodzinnym ogrodzie, przycinanie pomidorów, skubanie czereśni i czerwonych porzeczek, te  wystawione na działania słońca, są już całkiem, całkiem.

Rzeźba przy drodze z Mewegen do Rothenklempenow

Pasewalk -  dworzec, za 15 minut jechał pociąg do Szczecina, nie skorzystałem.

Wyjazd z Pasewalku  szlakiem rowerowym w kierunku Prenzlau, żal  było opuszczać szlak  już  w Rollwitz tj. zaledwie kilka km dalej

Z Rollwitz do Brollin jedzie się wspaniałą szeroką  drogą  a na końcu najdziwniejsza  rzecz w ostatnim czasie.  Dookoła  rosnącego na rozdrożu dębu, wybudowano  wysoki kamienny mur. Może ktoś rozumie idee  która stoi za tą budową ?

Zamek w  Brollin

Najciekawsze  odkrycie to przejazd skrótem do Casekow przez Casekower Heide.  O ile jadąc  asfaltowymi drogami widzimy po horyzont pola, korzystając z tego  skrótu  zjeżdżamy w dól w zagłębienie i nagle jesteśmy   w dużym  lesie, doskonale zacienionym i  z wyraźnie  chłodniejszym  powietrzem.

Z Casekow niewiele się zmieniło  jedyna droga asfaltowa wychodzi w kierunku krajowej  B 104, ja pojechałem drugą  brukowaną w kierunku Bergholz. Na zdjęciu  spojrzenie do tyłu na tę drogę.

Bergholz - wyjazd na Grimme, może następnym razem pojadę tędy.  Tu już nie jechałem, pojechałem w przeciwnym kierunku   tj. do Loeckitz, tam już znajome okolice.