Cmentarz, nowy hak GH-045 tylna przerzutka linki

Sobota, 25 września 2021 | dodano: 27.09.2021

Weekend, po tygodniu załatwiania spraw oraz po samodzielnym naprawieniu  haku, tylnej przerzutki,  i wymiany linek i podkręceniu  jednej szprychy, z pomocą filmików z yt.

Dla jednych drobnostka dla mnie osoby która nie ma specjalnych technicznych zdolności jest to jakby nie było sukces.
Ale w sumie warto dokonywać jak najszerszego zakresu prac we własnym zakresie,  generalnie oszczędność czasu i pieniędzy, wystarczy wymienić, że przerzutkę zamówiłem w cenie 104 zł, podczas gdy w jednym z serwisów cena wynosiła 159 zł, a do tego jeszcze robocizna.  Dużo, nie dużo, jak dla kogo zawsze lepiej mieć,  niż nie mieć.

Wymiana dokonana przy stanie licznika BS

Hak model -  GH-045

122480.69

| 13:34 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj Jak się ma trochę zdolności manualnych, to pewnie nauka takich podstawowych czynności serwisowych nie jest "wielką filozofią". Pewnie, że warto.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiep