Grzybobranie

Czwartek, 14 października 2021 | dodano: 14.10.2021

Pończocha do wymiany

Ocieplenie i dwa miejsca z masą malutkich ledwo co widocznych malutkich podgrzybków wychodzących z mchów. Trzecie miejsce większe podgrzybki w paprociach. Poza tymi miejscami prawie nic nie ma. Wydaje się, że zwiastuje to polepszenie sytuacji w najbliższych dniach, przynajmniej na konkretnych miejscówkach. Zanim się jednak coś trafi trzeba się nachodzić, lub mieć dużo szczęścia, znajomość miejsc, raczej też ma obecnie duże znaczenie. Nie ma natomiast efektu wyzbierania, ludzi bardzo mało. Czas zbioru to około 5 godzin.

| 18:49 niedziela, 17 października 2021 | linkuj Pończocha do wymiany z powodu grzybicy ;-)
meteor2017
| 15:11 sobota, 16 października 2021 | linkuj To u mnie podobnie - mało podgrzybków, trzeba się nałazić żeby znaleźć, ale aż tyle szczęścia nie miałem. Dwa punkty po kilkanaście grzybków, a poza tym głównie jakieś pojedyncze, rzadko po dwa czy cztery. I dużo robaczywych.

U mnie też sporo łebków, co sugeruje że jeszcze warto się wybrać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iauli